torsdag 12 januari 2012

4 slides

Ja så var det gjort då! Den sista upppgiften på den här kursen, 4 slides..
Den har legat klar i mitt huvud ganska länge och nu är den publicerad. Jag har fått goda förutsättningar att arbeta vidare med IKT både på skolan med en 60%:s tjänst samt med NOTnätverket resten av tiden.
Jag är väldigt tacksam för allt jag har fått lära mig under kursen. Det har varit en riktig resa och jag är långt ifrån framme på den resan i IKT-världen. Men nu vågar jag ge mig på olika program och testar. både själv och med eleverna, på ett helt annat sätt än tidigare. Det har varit såå givande och kul tillsammans med alla kursare och jag hoppas vi kan fortsätta att följa varandras arbeten i framtiden.
Någon snitsare på det grafiska kommer jag nog aldrig bli, söka jobb som AD är uteslutet! Det får bli så här nu: presentationen ligger där ute.
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Tack för en intressant presentation! Ska bli spännande att få höra mer om din kommande tjänst.Jag håller som bäst på och försöker planera upp för min nya tjänst, 50-75% som it-inspiratör på skolan. Vet du något om innehållet i din tjänst? /Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag jobbar för fullt med att förbereda en teknikmässa i mars, uppdatera resurssidan för nätverket. Jag har mycket att ta igen då jag har varit sjuk. På mina 60% på skolan jobbar jag på i min lilla grupp med framförallt NO och IKT. Jag försöker hålla intresset uppe genom att lägga ut filmer, bilder och annan dokumentation på deras resurssida.
      Imorgon är det dags att ta ett rejält tag med att göra egna dataspel i Kodu tillsammans med en åk 5 som ska vara med på mässan.

      Radera